NIKROX-SALES SRL

Politica de retur/inlocuire produse

 

Returnarea si inlocuirea produselor


1. Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru returnarea produsului:

a. Anunți returul, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, la email contact@ghicice.ro sau telefonic la 0742258316, completati formularul de retur  acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

b. Returnarea efectivă a produsului se poate face prin curierat rapid, cu condiția ca produsul să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit). Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

c. Trimiteti cu firma de curierat rapid coletul cu produsele catre Nikrox-Sales SRL, str. Avram Iancu, nr. 83, Mun.Medias, Jud. Sibiu, cod 551067.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!  
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur. 
După ce returul ajunge la noi, se anunță dorința rambursării contravalorii comenzii prin Transfer Bancar (pentru acest lucru, avem nevoie de codul tau IBAN, alcătuit din 24 de caractere) sau prin Poștă, după caz. Restituirea se face doar pe valoarea articolului returnat. În cazul în care dorești restituirea sumei de bani, este necesar să ne contactezi telefonic, pentru a ne comunica acest lucru!
2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati Nikrox-Sales SRL ( str. Avram Iancu, nr. 83, Mun.Medias, Jud. Sibiu, e-mail: contact@ghicice.ro)
si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati formularul de retur. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Nikrox-Sales. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

 

3. Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea formularul de retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Nikrox-Sales. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru formularul de retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
Observatii generale - Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.
Din motive de igiena, produsele din categoria "Lenjerie intima" nu se pot returna.*
*Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere dresuri, sosete, etc).